Kredi Rehberi

Aegon ve Müşteri Memnuniyeti

Şimdiye kadar mutfakta vakit geçirmekten hiç hoşlanmadığınız halde doğum gününüzde size mutfak robotu ya da tutmadığınız takımın atkısını alan oldu mu? Çocuğunuz olmadığı halde yılbaşında oyuncak geldi mi? Peki beğendin mi diye sorduklarında ne dediniz? Özel yaşamda memnuniyetsizliğimizi ifade etmek bazen çok zor olabilir; fakat iş hizmet almaya geldiğinde durum farklı. Firmaların en büyük sorunu memnuniyet anketlerini müşterinin memnuniyetinin sağlanmasında yeterli görmesidir. Oysa bize göre müşteri aldığı üründen, ona sağlanan hizmetten ve şirket ile yaşadığı tüm tecrübeden bir bütün olarak memnun kalmalıdır.

Aegon için memnuniyet bir başlangıçtır; başarı ise memnun müşterilerimizin bizi tavsiye etmesidir. Müşterilerimiz ancak tamamıyla mutlu olur ve şirketimizi kendisi için gerçekten değerli olan insanlara tavsiye ederse hedefimize ulaştığımızı hissederiz. Bizimle yolu kesişen kişiler müşterimiz olsun ya da olmasın önce ihtiyacının ne olduğunun belirlenmesi için yardımcı oluruz. Temel amacımız finansal ihtiyaçlara çözüm üretmektir. Kişilerin alacakları ürünün ihtiyaçlarını karşılıyor olmasının yanı sıra fayda sağlıyor olmasını hedefleriz. Müşterimiz, ürünümüzü aldıktan sonra da memnun olması bizim için önemlidir.

Aegon çağrı merkezimiz ”Hoş geldiniz” araması yaparak alınan ürünle ilgili tüm ayrıntıları iletir. Müşterimiz isterse bir ay içinde hiçbir maddi kaybı olmadan ürünümüzden vazgeçebilir. Süreç boyunca iyileştirmelerin, iletilen doküman ve evrakların daha anlaşılır olmasının, satış ekibinin gelişiminin desteklenir.

Aegon Kredi Hayat Sigortası

Aegon olarak müşterileriyle olan ilişkisini tıpkı bir  yolculuk olarak değerlendiriyor ve yolculuk sırasında daha önce ek ihtiyaçlar doğabileceğini biliyoruz. Müşterilerimiz bu ihtiyaçlarının karşılanması için bize tüm iletişim kanalları ile ulaşabilir; çağrı merkezi, sosyal medya ve düzenli olarak yapılan anketler ile tüm yorum, şikayet ve görüşlerini iletebilirler. Bu geri bildirimler tek tek ele alınır ve değerlendirilir.

Bazen bir yorum yepyeni bir projenin doğmasına yardımcı olur. Bir müşterimizin ‘Neden bir uygulamanız yok’ sorusu, müşterilerimizin tüm işlemlerini yapabileceği “Aegon Touch” mobil uygulamasını hayata geçirmemizi sağladı. Yine ‘poliçelerinizi okumakta zorlanıyoruz’ şeklinde bir müşteri yorumu tüm müşterilerimize mutlulukla ilettiğimiz ‘Poliçe Okuma Kılavuzu’ ile sonuçlandı.

Yani Aegon olarak değişimden korkmuyor, müşterilerimizi memnun ettiğimiz sürece değişimin gelişim getireceğine inanıyoruz.

İlgili İçerikler

Yorum Yap

E-Mail adresiniz yayınlanmayacak.